Blog

Proč má umělec svého manažera? Takže s makléřem anebo bez?

Dobrý umělec po manažerovi či produkčním prahne. Proč? Zejména proto, že propagovat svojí vlastní práci je oříšek. Chybí potřebný odstup, který nezávislá strana má. Když říkám odstup, nemyslím tím nedostatek zalíbení či angažovanosti. Manažerovi se práce daného umělce líbit má anebo v ní vidí potenciál, jinak to celé může působit vylhaně. A pak – manažer má potřebné znalosti. Ví, jak dílo popsat a zvizualizovat, komu ho nabídnout, jakou chtít cenu. Umí komunikovat a navazovat vztahy. Toliko jedna paralela a další otázka zní: Kdy se tedy pustit do prodeje nemovitosti na vlastní pěst? Umíte stanovit správnou tržní cenu nemovitosti. Máte čas, znalosti a chuť vytvořit poutavou ukázku Vaší nemovitosti: - uděláte anebo si zaplatíte home staging - pozvete profesionálního fotografa - necháte udělat 2 a 3D plánky - natočíte o nemovitosti video - když je dobré, opravdu prodává - případně necháte zpracovat virtuální prohlídku - vytvoříte vlastní webové stránky nemovitosti (pomůžou zejména propagaci na sociálních sítích) - napíšete poutavé texty o nemovitosti Pustíte se do propagace - zaplatíte si inzerci na důležitých realitních serverech - můžete umístit i prodejní plachtu na nemovitost - založíte vlastní stránku nemovitosti na sociálních sítích - zaplatíte na ní reklamu a víte, na koho zacílit A v ideálním případě, když je vše dobře uděláno a vy jste také oslovili tu správnou cílovou skupinu, telefony se rozdrnčí ... A vy je máte chuť zvedat, odpovídat na dotazy, z nichž některé mohou být i bizarní ;), a domlouvat prohlídky. A nejlépe předem eliminovat ty, kteří jdou tzv. na kukačku. Může to trvat týden, může to trvat i několik měsíců. Lidé chtějí někdy nereálné slevy a vy je umíte odmítnout. A také víte, jak mluvit se zájemci, které Vaše nemovitost oslovila. Počkat? Nepočkat a ověřit si stav rozhodování tentýž den? A pak, když tu máme kupce, vy máte zas kontakt na dobrého právníka. A ten dá celému případu bezpečnou tečku. Reality umění nejsou, ale v rukou dobrého makléře můžou být mistrně zvládnuté řemeslo. A pokud na výše popsané chuť, čas a dovednosti nemáte, najděte si toho svého správného obchodního parťáka. Jak ho poznat? Mrkněte na jeho webové stránky, jak prezentuje nemovitosti, koukněte na blog, jak o své práci přemýšlí. Nezapomeňte ani na sociální sítě – líbí se Vám jeho profesní Facebook stránky? A co osobní účet? Protože i v tomto případě platí, že něco jako chemie mezi dvěma lidmi je důležitá. Sledujte tedy i své pocity. Ty někdy vedou velmi dobře. Jste rozhodnutí? Tak či tak – gratuluji. A jestli k rozhodování potřebujete zodpovědět více otázek či osobní konzultaci, jsem Vám k dispozici.

Ochrana osobních údajů

Informace o ochraně osobních údajů naleznete zde.

Partneři

Povinné informace

Hana Kubáčková
Babice 78
251 67  Řehenice
T: +420 602590699
IČ: 716 34 614
Fyzická osoba zapsaná v Živnostenském rejstříku od 28. 6. 2004.